Преживявайки симптомите

На 19 и 20 април 2024 (петък и събота) ще се проведе уъркшоп от  поредицата „Симптомите и диалогът с тях“. Той е посветен на видимите и невидими симптоми, които се появяват в живота ни, някои от които остават за по-дълго, неразбираеми и трудни за облекчаване, някои не толкова интензивни, но дразнещи и провокиращи. В групов формат и с различни примери и подходи от арт психотерапията и процесната психология, ще работим за по-дълбоко и пълноценно разбиране на психосоматиката чрез личните си преживявания и тези на околните.

Място на провеждане: София, ул. Цар Самуил 50 Г. Максимален брой участници 10 (регистрацията приключва при запълване на бройката). Регистрацията за участие става чрез изпращане на мейл на vkmarinova@gmail.com най-късно до 15 април 2024. Таксата за участие е 90 лв. и се заплаща по банков път или на място.

Програма

19 април, петък

18.30 – 21.00 Симптомите говорят? Какво значи това?

20 април, събота

11.30 – 13.30 „Ще се справя сам“ и „Не мога“. Можем ли да бъдем милостиви към себе си?

14.00 – 16.00 Нормативните кризи и симптомите.

16.15 – 17.00 Заключителна сесия за интегриране на опита, въпроси и коментари.

Валентина Маринова

Водещ: Валентина Маринова – системен психотерапевт, доктор по педагогика и клиничен психолог, с 20 години опит в консултирането и психотерапията на индивиди, двойки, семейства и групи. Вписана в Регистъра на психотерапевтите на Българска асоциация по психотерапия от 2009. Член на Българска асоциация по фамилна терапия. Автор на материали в сферата на семейното и обществено здраве. В последните години с интерес изследвам и все по-ангажирано се свързвам с темите за психосоматичните проблеми, хроничните болести, загубата и скръбта.