Здравето като процес, в който се развиваме

На 30 септември и 1 октомври 2022 ще се проведе уъркшоп на тема „Здравето като процес, в който се развиваме“.

Уъркшопът ще се проведе на 30 септември 2022, петък от 18,00 до 21,00 и на 1 октомври, 2022, събота от 11,00 до 18,00 часа. Такса за участие 100 лева. Таксата може да се плати по банков път или на място. Регистрацията се прави по мейл на vkmarinova@gmail.com до 26 септември 2022. Място на провеждане – гр. София, ул. Цар Самуил 50, вх. Г, близо до метростанция Сердика и Съдебната палата.

Водещ: Валентина Маринова – системен психотерапевт, доктор по педагогика и клиничен психолог, с 18 години опит в консултирането и психотерапията на индивиди, двойки, семейства и групи. Вписана в Регистъра на психотерапевтите на Българска асоциация по психотерапия от 2009. Член на Българска асоциация по фамилна терапия. Автор на материали в сферата на семейното и обществено здраве. В последните години работи фокусирано с клиенти с психосоматична проблеми, с онкологични заболявания и с темата за загубата.

Симптомите и диалогът с тях е поредица от семинари, интерактивни дискусии и уъркшопи, която започна през 2018. Тя е посветена на осъзнаването на връзката между телесното и психичното страдание, на задълбочаването на разбирането за това колко много можем да си помагаме и да си пречим в същото време, когато се намираме в процес на възстановяване и/или оздравяване. В поредицата се работи по преживелищен начин в групов формат. Задачата ни е да помогнем на участниците да бъдат по-сензитивни, рефлективни и милостиви към своите страдания и това на близките за тях хора, като в същото време черпят от богатството на личностните си ресурси.