Вредните разбирания за психосоматиката

IMG_20170527_085411_015През месец септември 2018 започна нова поредица от семинари, интерактивни дискусии и уъркшопи, озаглавени “Симптомите и диалогът с тях”. Тя ще бъде посветена на осъзнаването на връзката между телесното и психичното страдание, на задълбочаването на разбирането за това доколко и как можем да си помагаме или да си пречим в същото време, когато се намираме в процес на възстановяване и/или оздравяване.

Този семинар от поредицата ще се спре на темата за психосоматичните заболявания и тяхната интерпретация в популярната литература. Достъпът до разнообразна информация, миксът от суеверни и повърхностни разбирания за болестите води до вредни и опасни интерпретации, взимане на решения, които накърняват здравето и отказ от лечение, което може да бъде с тежки последици. В същото време разбирането на връзката между телесните и психичните процеси може да обогати нашите алтернативи, да съдейства в немалка степен за разрешаване на различни по характер страдания, както и да ни направи по компетентни по отношение на самите себе си личности.

Уъркшопът ще се състои на 13 декември 2019, петък, от 18.30 до 20.30 часа. Записване за участие на vkmarinova@gmail.com.

Място на провеждане София, ул. Леге 10, етаж 3

Срок за записване 10. 12. 2019. Максимален брой участници 8. Регистрацията приключва при запълване на местата. Такса за участие 30 лева.

Водещ: Валентина Маринова, психолог и фамилен и арт психотерапевт, доктор по педагогика. Автор на материали в сферата на семейното и обществено здраве. Вписана в Регистъра на психотерапевтите в Република България на Българската асоциация по психотерапия.

За повече информация 0896 75 38 37 – Валентина Маринова